Wednesday, October 21, 2009

是时候休息了!

觉得好累哦!
真的好累哦!
我真的是时候要好好休息了!!

为什么怎样都做不好的?
为什么?好累哦!
我要成功啦!
我一定要成功!!
我一定会成功的!!!

上课……功课……上课……功课……
我要我的时间啦!
我要休息啊!!!
到底这种生活几时才会改变呢?
我要加油!
对着我的未来前进!

I wanted to have day to relax myself ..
My trip had been cancel ..
Haix ..
I wanted to have u right now ..
I wanted to have a hug now ..

Still left few days ..
What can i prepare for u ??
I am very headache right now ..
I need to practise practise practise ..
Practise makes perfect !!!

No comments: